Menu
Πανελλήνια Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Σάλας 5x5-Futsal (ΠΕΠΣΣ) Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) fair play

Αστέρας Βύρωνα - Μένουμε σπίτι - Συμβουλές

Αστέρας Βύρωνα - Μένουμε σπίτι - Συμβουλές

Αγαπητοί μας φίλοι

Λόγω της κατάστασης με τον κορονοϊό, οι προπονήσεις μας ήταν απαραίτητο να σταματήσουν ώστε να προσέξουμε την υγεία μας, των παιδιών μας, των συνανθρώπων μας. Το ποδόσφαιρο περνά σε 2η μοίρα, αφού ξεπεράσουμε τη δυσκολία όλοι μαζί. Σε αυτό θα πρέπει να βοηθήσει ο καθένας ατομικά για το κοινό καλό. Πρέπει να μείνουμε σπίτι, να περιορίσουμε τις δραστηριότητες και τις βόλτες. Εξηγούμε στα παιδιά την κατάσταση πως δεν είμαστε διακοπές. Προσέχουμε τα μέλη της οικογένειας και τις ευπαθείς ομάδες. Είμαστε υπεύθυνοι ώστε να βγούμε όλοι μαζί νικητές από αυτή τη δοκιμασία ακόμα πιο δυνατοί. Σκεφτόμαστε ΟΜΑΔΙΚΑ.

Στο συγκεκριμένο λινκ θα σας ενημερώνουμε και θα σας συμβουλεύουμε για σημαντικά θέματα σε αυτά τα νέα δεδομένα καθημερινότητας όπως ιδέες για γυμναστική για τα παιδιά σας (ή και για γονείς) , διατροφή, ψυχολογία, απασχόληση, χρήσιμα άρθρα και ο,τι ακόμα κρίνουμε ότι μπορεί να βοηθήσει έστω και λίγο. Οι ιδέες σας καλοδεχούμενες στο email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΜΠΤΏΜΑΤΑ : καταρροή, πονόλαιμος, βήχας, πυρετός και σε βαριά περίπτωση δυσκολία στην αναπνοή

ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ / ΚΑΝΌΝΕΣ : τακτικό πλύσιμο χεριών 20'' με σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα. Κρατάω απόσταση 1 με 2μ από κάποιον που βήχει. Δεν αγγίζω πρόσωπο, μάτια, στόμα, μύτη.

*Περισσότερα εδώ από τους ειδικούς: https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino/

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Λόγω των νέων μέτρων για περιορισμό στο σπίτι, υπάρχει ο κίνδυνος αύξησης βάρους, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στη διατροφή μας. Μικρές ποσότητες, μιας και είναι δύσκολο να κάψουμε τις θερμίδες που έχουμε συνηθίσει σε μια κανονική καθημερινότητα και ο μεταβολισμός δεν λειτουργεί σωστά. Αποφεύγουμε ζάχαρη και γλυκά γιατί φέρνουν υπερένταση κυρίως στα παιδιά, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό που είναι η ασπίδα μας. Θα προτιμήσουμε λαχανικά, φρούτα που το ενισχύουν!!! Κυρίως ότι περιέχει βιταμίνη C. 

· τρώμε φρούτα και λαχανικά 

· καταναλώνουμε ψάρια, αυγά και άπαχα κρέατα 

· τρώμε περισσότερα όσπρια και λιγότερα ζυμαρικά 

· προτιμάμε προϊόντα ολικής άλεσης και γαλακτομικά με χαμηλά λιπαρά 

· πίνουμε άφθονο νερό και πολλά ζεστά ροφήματα 

· δεν τρώμε τηγανιτά και λιπαρά σνακ

· όχι στο βούτυρο, ναι στο ελαιόλαδο 

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ - ΆΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ

Απαραίτητη η απασχόληση στο σπίτι για τη διατήρηση της φυσικής μας κατάστασης, την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού, την ευεξία, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας. Μερικές ιδέες για ενεργοποίηση. 

➡️ https://youtu.be/fcN37TxBE_s

➡️ https://youtu.be/g4KCpzTkHto

➡️ https://youtu.be/m0cfOQA17t0

➡️ https://runningmagazine.gr/2016/10/%CE%BF%CE%B9-10-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85/

Για τους πιο μικρούς μας φίλους Κ12 και κάτω (κ12 αξίζει σαν αερόβιο - το κάνετε υποχρεωτικά) 

➡️ https://youtu.be/8uUawnM-FD8

➡️ https://youtu.be/dhCM0C6GnrY

➡️ https://youtu.be/5if4cjO5nxo

➡️ https://youtu.be/rKf6YpYcb1s

➡️ https://youtu.be/Rizij3icAOU

*** για γονείς και παιδιά https://youtu.be/VvfVMkWngRM

* αστεράκια και προjunior :  https://m.youtube.com/watch?v=o8uTdn_zkok#menu

 

 ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ

Πάρα πολύ σημαντικό ρολο σε αυτή τη δοκιμασία θα παίξει η ψυχολογία μας και η διαχείριση της συγκεκριμένης κρίσης. Χρειαζόμαστε ψυχραιμία, κουράγιο, δύναμη, συμπόνια, καθαρό μυαλό, ευρηματικότητα, οργάνωση.

· είναι φυσιολογικό να νιώθεις στεναχώρια, στρες, φόβο, θυμό κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Μπορεί να βοηθήσει αν μιλάς με ανθρώπους που εμπιστεύεσαι 

· φρόντισε να διατηρήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα περιλαμβάνει καλή διατροφή, ύπνο, άσκηση, κοινωνικές έπαφες μέσω τηλεφώνου, υπολογιστή 

· όχι κάπνισμα, αλκοόλ, φάρμακα. 

· περιόρισε την ανησυχία σου με το να μειώσεις το χρόνο βλέποντας ή ακούγοντας ειδήσεις που αντί για ενημέρωση, προκαλούν αναστάτωση πολλές φορές 

· αξιοποίησε δεξιότητες που σε βοήθησαν στο παρελθόν για να ανταπεξέλθεις σε αναποδιές ώστε να διαχειριστείς τα συναισθήματα σου κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας που περνάμε όλοι την ίδια. 

*Συμβουλές από την ψυχολόγο - συνεργάτη μας Ειρήνη Χατζησωτηράκη : https://boro.gr/300309/i-exarsi-toy-koronoioy-dokimazei-tin-psychraimia-mas-pos-na-diacheiristeite-to-agchos-sas-oi-eidikoi-symvoyleyoyn/

 *Το βιβλίο που μιλά για τον κορονοϊό στα μικρά παιδιά, απλά και ευχάριστα : https://www.infokids.gr/covibook-katevaste-to-vivlio-pou-mila-sta-mik/

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΑΣΧΌΛΗΣΗ 

Αξιοποιήστε τον χρόνο με τα παιδιά σας όσο πιο ποιοτικά. Περάστε χρόνο μαζί. Συζητήστε και παίξτε

· Περιορίστε ηλεκτρονικές συσκευές, τάμπλετ και video games. Ορισμένη ώρα με μέτρο και όχι όλη την ημέρα. 

· φτιάξτε παζλ, κατασκευές, χειροτεχνίες 

· πολλά κόμικς σε ηλεκτρονική μορφή http://users.sch.gr/vasanagno/comics.html

· κάντε αυτοσχέδιο θέατρο / κουκλοθέατρο. Αρέσει στα μικρότερα παιδιά 

· να προτιμήσετε τα επιτραπέζια παιχνίδια 

· τα μαθήματα μαγειρικής κερδίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών συνήθως. 

· στα μικρά παιδιά κυρίως αρέσει η ζωγραφική. Να μας στέλνετε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο viber τις πιο καλές να τις ανεβάσουμε στο instagram/Facebook, αλλιώς εσείς με το #asterasPaintingChallenge 

· Η μουσική είναι απαραίτητη. Βοηθά πολύ στην ψυχολογία 

· ψηφιακή βόλτα σε μουσεία https://www.elculture.gr/blog/article/menoume-spiti-mouseia/

· προτάσεις για μαγειρική με τα παιδιά από τη συνεργάτη διατροφολόγο μας Ιωάννα Μαστρολέων 

➡️μπάρες δημητριακών https://www.argiro.gr/recipe/mpares-dimitriakon-sokolata/

➡️Σνικερς http://www.puremomentum.gr/2019/11/06/crunchy-snicker-bites/

➡️Μπισκότα σοκολάτα https://akispetretzikis.com/el/categories/mpiskota-2/mpiskota-me-vrwmh

➡️Μους σοκολάτα αβοκάντο https://akispetretzikis.com/el/categories/glyka-2/moys-sokolatas-me-avokanto

➡️Αλμυρό κέικ με κολοκύθα https://akispetretzikis.com/el/categories/keik/cupcakes-me-kolokytha

➡️Αυγοφέτες https://akispetretzikis.com/el/categories/snak-santoyits/aygofetes-french-toast

 

 

✔️ Δείξτε στα πιο μικρά παιδάκια μας το αρχείο που έχουμε προσθέσει στο τέλος ώστε να κατανοήσουν χωρίς να φοβηθούν τον κορονοϊό και τα συμπτώματα του. 

*** για τους μεγάλους φίλους μας και γονείς, προτείνουμε σε περίπτωση που έχουν Netflix : Black List (ό,τι καλύτερο υπάρχει με 7 σεζόν - χρόνος υπάρχει) , La casa de papel (κλασικό) .

Καλή διασκέδαση! Και υπομονή. 

 

επιστροφή στην κορυφή