Menu
Πανελλήνια Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Σάλας 5x5-Futsal (ΠΕΠΣΣ) Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) fair play

ΠΡΟΣΟΧΗ! Χρήσιμα έγγραφα/οδηγίες *covid19

***Παρακαλώ να εκτυπώσετε και να συμπληρώστε τα 2 έγγραφα : φύλλο ΚΑΙ έντυπο ιατρικού ιστορικού Αθλητή/Αθλήτριας που θα βρείτε τα σχετικά αρχεία

***Εκτυπώνετε και την ιατρική βεβαίωση(!) και με τα υπόλοιπα έγγραφα με το ιστορικό πηγαίνετε ΑΜΜΕΣΑ στον γιατρό σας για υπογράφες. (για παν ενδεχόμενο ζητήστε να τσεκάρει και εκείνος το ιστορικό σας και να υπογράψει ΚΑΙ αυτό για σιγουριά).

***ΠΡΟΣΟΧΗ. Σε περίπτωση που κάποιο παιδί είχε προσβληθεί από τον ιό, θα πρέπει να φέρετε βεβαίωση από καρδιολόγο αφού μιλήσετε με την ομάδα για λεπτομέρειες.

 

*χωρίς αυτό το έγγραφο δεν θα σας επιτραπεί η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο ΑΝ και ΟΤΑΝ ξεκινήσουμε προπονήσεις!!!

*θα ενημερώσουμε για τα γκρουπ εξέτασης ως την Πέμπτη το απόγευμα ώστε να αποφύγουμε τον συνωστισμό. 

 

*ο δεκάλογος αφορά χρήσιμες οδηγίες που πρέπει να διαβάσουν τα παιδιά. SOS

*δεν επιτρέπεται παρουσία στις κερκίδες

*κρατάνε τα παιδιά 2 μέτρα απόσταση από ΟΛΟΥΣ

*προσέλευση 15' νωρίτερα αυστηρά.

*σε περίπτωση πυρετού και συμπτωμάτων Covid19 είναι απαραίτητο να μην έρθει προπόνηση αλλά και να μας ενημερώσετε\

*ο ιός δεν μεταδίδεται μόνο στην προπόνηση, αλλά και οπουδήποτε εκτός γηπέδου, ΆΡΑ προσέχω σε καθημερινή βάση, ώστε να προφυλάξω τους συμπαίχτες μου, τους φίλους μου, τους προπονητές μου, την οικογένειά μου.

 

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ (25/5 ως 29/5 ΜΟΝΟ ΣΤΟ 5Χ5) 

Κ13 : Δευτέρα 17.00 - Tρίτη 17.00 - Πέμπτη 17.00 

Κ14 : Δευτέρα 18.00 - Τρίτη 18.00 - Πέμπτη 18.00

Κ15 : Δευτέρα 19.00 - Τρίτη 19.00 - Πέμπτη 19.00

*Τα παιδιά θα χωριστούν σε 2 ή 3 γκρουπ ανάλογα με την παρουσία τους στις διαδικτυακές προπονήσεις από τον Μάρτιο. Σκοπός είναι να καλύψουμε ομαλά το χαμένο έδαφος και να αποφύγουμε τραυματισμούς.

Διαβάστε περισσότερα...

Αστέρας Βύρωνα - Μένουμε σπίτι - Συμβουλές

Αγαπητοί μας φίλοι

Λόγω της κατάστασης με τον κορονοϊό, οι προπονήσεις μας ήταν απαραίτητο να σταματήσουν ώστε να προσέξουμε την υγεία μας, των παιδιών μας, των συνανθρώπων μας. Το ποδόσφαιρο περνά σε 2η μοίρα, αφού ξεπεράσουμε τη δυσκολία όλοι μαζί. Σε αυτό θα πρέπει να βοηθήσει ο καθένας ατομικά για το κοινό καλό. Πρέπει να μείνουμε σπίτι, να περιορίσουμε τις δραστηριότητες και τις βόλτες. Εξηγούμε στα παιδιά την κατάσταση πως δεν είμαστε διακοπές. Προσέχουμε τα μέλη της οικογένειας και τις ευπαθείς ομάδες. Είμαστε υπεύθυνοι ώστε να βγούμε όλοι μαζί νικητές από αυτή τη δοκιμασία ακόμα πιο δυνατοί. Σκεφτόμαστε ΟΜΑΔΙΚΑ.

Στο συγκεκριμένο λινκ θα σας ενημερώνουμε και θα σας συμβουλεύουμε για σημαντικά θέματα σε αυτά τα νέα δεδομένα καθημερινότητας όπως ιδέες για γυμναστική για τα παιδιά σας (ή και για γονείς) , διατροφή, ψυχολογία, απασχόληση, χρήσιμα άρθρα και ο,τι ακόμα κρίνουμε ότι μπορεί να βοηθήσει έστω και λίγο. Οι ιδέες σας καλοδεχούμενες στο email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΜΠΤΏΜΑΤΑ : καταρροή, πονόλαιμος, βήχας, πυρετός και σε βαριά περίπτωση δυσκολία στην αναπνοή

ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ / ΚΑΝΌΝΕΣ : τακτικό πλύσιμο χεριών 20'' με σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα. Κρατάω απόσταση 1 με 2μ από κάποιον που βήχει. Δεν αγγίζω πρόσωπο, μάτια, στόμα, μύτη.

*Περισσότερα εδώ από τους ειδικούς: https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino/

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Λόγω των νέων μέτρων για περιορισμό στο σπίτι, υπάρχει ο κίνδυνος αύξησης βάρους, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στη διατροφή μας. Μικρές ποσότητες, μιας και είναι δύσκολο να κάψουμε τις θερμίδες που έχουμε συνηθίσει σε μια κανονική καθημερινότητα και ο μεταβολισμός δεν λειτουργεί σωστά. Αποφεύγουμε ζάχαρη και γλυκά γιατί φέρνουν υπερένταση κυρίως στα παιδιά, αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό που είναι η ασπίδα μας. Θα προτιμήσουμε λαχανικά, φρούτα που το ενισχύουν!!! Κυρίως ότι περιέχει βιταμίνη C. 

· τρώμε φρούτα και λαχανικά 

· καταναλώνουμε ψάρια, αυγά και άπαχα κρέατα 

· τρώμε περισσότερα όσπρια και λιγότερα ζυμαρικά 

· προτιμάμε προϊόντα ολικής άλεσης και γαλακτομικά με χαμηλά λιπαρά 

· πίνουμε άφθονο νερό και πολλά ζεστά ροφήματα 

· δεν τρώμε τηγανιτά και λιπαρά σνακ

· όχι στο βούτυρο, ναι στο ελαιόλαδο 

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ - ΆΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ

Απαραίτητη η απασχόληση στο σπίτι για τη διατήρηση της φυσικής μας κατάστασης, την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού, την ευεξία, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας. Μερικές ιδέες για ενεργοποίηση. 

➡️ https://youtu.be/fcN37TxBE_s

➡️ https://youtu.be/g4KCpzTkHto

➡️ https://youtu.be/m0cfOQA17t0

➡️ https://runningmagazine.gr/2016/10/%CE%BF%CE%B9-10-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85/

Για τους πιο μικρούς μας φίλους Κ12 και κάτω (κ12 αξίζει σαν αερόβιο - το κάνετε υποχρεωτικά) 

➡️ https://youtu.be/8uUawnM-FD8

➡️ https://youtu.be/dhCM0C6GnrY

➡️ https://youtu.be/5if4cjO5nxo

➡️ https://youtu.be/rKf6YpYcb1s

➡️ https://youtu.be/Rizij3icAOU

*** για γονείς και παιδιά https://youtu.be/VvfVMkWngRM

* αστεράκια και προjunior :  https://m.youtube.com/watch?v=o8uTdn_zkok#menu

 

 ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ

Πάρα πολύ σημαντικό ρολο σε αυτή τη δοκιμασία θα παίξει η ψυχολογία μας και η διαχείριση της συγκεκριμένης κρίσης. Χρειαζόμαστε ψυχραιμία, κουράγιο, δύναμη, συμπόνια, καθαρό μυαλό, ευρηματικότητα, οργάνωση.

· είναι φυσιολογικό να νιώθεις στεναχώρια, στρες, φόβο, θυμό κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Μπορεί να βοηθήσει αν μιλάς με ανθρώπους που εμπιστεύεσαι 

· φρόντισε να διατηρήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα περιλαμβάνει καλή διατροφή, ύπνο, άσκηση, κοινωνικές έπαφες μέσω τηλεφώνου, υπολογιστή 

· όχι κάπνισμα, αλκοόλ, φάρμακα. 

· περιόρισε την ανησυχία σου με το να μειώσεις το χρόνο βλέποντας ή ακούγοντας ειδήσεις που αντί για ενημέρωση, προκαλούν αναστάτωση πολλές φορές 

· αξιοποίησε δεξιότητες που σε βοήθησαν στο παρελθόν για να ανταπεξέλθεις σε αναποδιές ώστε να διαχειριστείς τα συναισθήματα σου κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας που περνάμε όλοι την ίδια. 

*Συμβουλές από την ψυχολόγο - συνεργάτη μας Ειρήνη Χατζησωτηράκη : https://boro.gr/300309/i-exarsi-toy-koronoioy-dokimazei-tin-psychraimia-mas-pos-na-diacheiristeite-to-agchos-sas-oi-eidikoi-symvoyleyoyn/

 *Το βιβλίο που μιλά για τον κορονοϊό στα μικρά παιδιά, απλά και ευχάριστα : https://www.infokids.gr/covibook-katevaste-to-vivlio-pou-mila-sta-mik/

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΑΣΧΌΛΗΣΗ 

Αξιοποιήστε τον χρόνο με τα παιδιά σας όσο πιο ποιοτικά. Περάστε χρόνο μαζί. Συζητήστε και παίξτε

· Περιορίστε ηλεκτρονικές συσκευές, τάμπλετ και video games. Ορισμένη ώρα με μέτρο και όχι όλη την ημέρα. 

· φτιάξτε παζλ, κατασκευές, χειροτεχνίες 

· πολλά κόμικς σε ηλεκτρονική μορφή http://users.sch.gr/vasanagno/comics.html

· κάντε αυτοσχέδιο θέατρο / κουκλοθέατρο. Αρέσει στα μικρότερα παιδιά 

· να προτιμήσετε τα επιτραπέζια παιχνίδια 

· τα μαθήματα μαγειρικής κερδίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών συνήθως. 

· στα μικρά παιδιά κυρίως αρέσει η ζωγραφική. Να μας στέλνετε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο viber τις πιο καλές να τις ανεβάσουμε στο instagram/Facebook, αλλιώς εσείς με το #asterasPaintingChallenge 

· Η μουσική είναι απαραίτητη. Βοηθά πολύ στην ψυχολογία 

· ψηφιακή βόλτα σε μουσεία https://www.elculture.gr/blog/article/menoume-spiti-mouseia/

· προτάσεις για μαγειρική με τα παιδιά από τη συνεργάτη διατροφολόγο μας Ιωάννα Μαστρολέων 

➡️μπάρες δημητριακών https://www.argiro.gr/recipe/mpares-dimitriakon-sokolata/

➡️Σνικερς http://www.puremomentum.gr/2019/11/06/crunchy-snicker-bites/

➡️Μπισκότα σοκολάτα https://akispetretzikis.com/el/categories/mpiskota-2/mpiskota-me-vrwmh

➡️Μους σοκολάτα αβοκάντο https://akispetretzikis.com/el/categories/glyka-2/moys-sokolatas-me-avokanto

➡️Αλμυρό κέικ με κολοκύθα https://akispetretzikis.com/el/categories/keik/cupcakes-me-kolokytha

➡️Αυγοφέτες https://akispetretzikis.com/el/categories/snak-santoyits/aygofetes-french-toast

 

 

✔️ Δείξτε στα πιο μικρά παιδάκια μας το αρχείο που έχουμε προσθέσει στο τέλος ώστε να κατανοήσουν χωρίς να φοβηθούν τον κορονοϊό και τα συμπτώματα του. 

*** για τους μεγάλους φίλους μας και γονείς, προτείνουμε σε περίπτωση που έχουν Netflix : Black List (ό,τι καλύτερο υπάρχει με 7 σεζόν - χρόνος υπάρχει) , La casa de papel (κλασικό) .

Καλή διασκέδαση! Και υπομονή. 

 

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Αστέρας Βύρωνα στο Boca Juniors Camp 13 με 16 Απριλίου

Η εταιρεία αθλητικού τουρισμού, OLI Sports Tourism, διοργανώνει για πρώτη φορά στην Αθήνα ποδοσφαιρικό camp και παράλληλα σεμινάριο προπονητικής σε συνεργασία με την ομάδα θρύλο του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, την Club Atletico Boca Juniors από το Buenos Aires της Αργεντινής. 

 

Από τις 13 έως τις 16 Απριλίου προπονητές και εκπαιδευτές της ακαδημίας από το Μπουένος Άιρες θα βρεθούν στα γήπεδα του Βύρωνα στη θέση Εργάνη, για να προπονήσουν αγόρια και κορίτσια από 6 έως 15 ετών στα πρότυπα ενός εκ των κορυφαίων συλλόγων στον κόσμο και να διδάξουν τον τρόπο λειτουργίας και την μεθοδολογική προσέγγιση της Boca Juniors σε όλο το φάσμα των ακαδημιών της. 

 

Τα CAMPUS XENEIZE είναι εξειδικευμένα προπονητικά προγράμματα που παρέχουν την δυνατότητα σε παιδιά από όλον τον κόσμο να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία από τους επίσημους προπονητές της ομάδας που προέρχονται από αγωνιστικά τμήματα της Ακαδημίας.

 

*περιλαμβάνεται: 

 η συμμετοχή για 4 ημέρες σε όλες τις προπονητικές μονάδες 09:00-13:00, με προπονήσεις που θα εκτελούνται απο τους προπονητές της Boca Juniors 

 το kit της Boca Juniors (προπονητικό μπλουζάκι/σορτς/κάλτσες)  

 ένα light γεύμα μεταξύ των προπονήσεων 

 δίπλωμα παρακολούθησης του Καμπ     

 

*Επίσης θα υπάρχουν οι εξής παροχές για όλους τους συμμετέχοντες: 

 γιατρός παρών κατά την διάρκεια των ωρών λειτουργίας του CAMPUS XENEIZE ATHENS  

 νερά και μπάρες δημητριακών 

 προπονητικός εξοπλισμός  

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ   

ΗΜΕΡΑ 1 (ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ)

09:00 ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

10:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-SNACK

11:00 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ

13:00 TΕΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ - ΟΜΙΛΙΑ

13:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

 

ΗΜΕΡΑ 2 (ΤΡΙΤΗ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ)

09:00 ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

10:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-SNACK

11:00 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ

13:00 ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

13:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

 

ΗΜΕΡΑ 3 (TΕΤΑΡΤΗ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ)

09:00 ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

10:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-SNACK

11:00 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ

13:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

 

ΗΜΕΡΑ 4 (ΠΕΜΠΤΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ)

09:00 ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

10:30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-SNACK

11:00 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ

13:30 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Διαβάστε περισσότερα...

Αστέρας Βύρωνα - Εκδρομή στο Βελιγράδι

Ο Αστέρας Βύρωνα με την  Oli (αθλητικού τουρισμού) διοργανώνει εκδρομή οδικώς στο Βελιγράδι 5 με 8 Σεπτεμβρίου. Αναχώρηση Τετάρτη 4/9 19.00 και επιστροφή ξημερώματα Δευτέρα 9/9.

Φιλικοί αγώνες με Partizan και Cukaricki

Επισκέψεις σε μουσεία, γήπεδα, αθλητικές εγκαταστάσεις 

Ξενάγηση στην πόλη, κάστρο Kalemegdan, εκκλησία Αγίου Σάββα, εγκαταστάσεις ada

Παρακολούθηση του αγώνα Σερβία - Πορτογαλία (πρ. Euro2020) στο γήπεδο του Ερυθρού Αστέρα (* δεν περιλαμβάνεται το εισιτήριο αγώνα αξίας 10€) 

Διαμονή σε ξενοδοχείο 4* Amsterdam Hotel στο κέντρο της πόλης με πλήρη διατροφή (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό)

Παρουσία γιατρού της ομάδας μας σε όλο το ταξίδι 

https://www.oli.team/

http://www.crvenazvezdafk.com/en/

http://partizan.rs/

https://www.fkcukaricki.com/

Hotel : https://amsterdamhotel.rs/

Ada Belgrade video : https://www.youtube.com/watch?v=TmTLVX-OrqA

 

 

*αναλυτικό πρόγραμμα με αρχείο pdf σε mail όσοι ενδιαφέρεστε

5/9 Άφιξη / Φιλικό παιχνίδι

6/9 Γήπεδα-Μουσεία / Φιλικό παιχνίδι

7/9 Ξενάγηση στην πόλη / Σερβία-Πορτογαλία

8/9 ADA Εγκαταστάσεις / Αναχώρηση

 

Συνημμένα αρχεία:
Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS